Foto Ralf persbericht klein
EXCELLENCE Security GmbH versterkt zich met Ralf Arntzen, de Operationeel Manager voor EXCELLENCE Duitsland.

 

Ralf Arntzen is het nieuwste lid van ons team van Retail & Beveiligingsspecialisten bij Excellence Security. Ralf is per april 2016 in dienst getreden bij Excellence Security GmbH als Operationeel Manager. Daarnaast zal hij ook een bijdrage leveren binnen de commerciële afdeling. Met ruime ervaring in de beveiligingsmarkt en retail loss prevention, is hij de aangewezen persoon waarmee Excellence Security GmbH de Duitse markt van dienst kan zijn.

 

Hij is vanaf heden de eindverantwoordelijke voor alle operationele taken in de Duitse tak van Excellence Security en is daarmee tevens het aanspreekpunt voor diverse opdrachtgevers en internationale retailketens.

 

Excellence Security heeft in Nederland in de afgelopen drie jaar een sterke groei doorgemaakt. De omzet is in het jaar 2015 ten opzichte van 2014 verdubbeld. Daarnaast zijn het aantal personeelsleden gegroeid tot ruim 200 medewerkers. Deze groei is niet onopgemerkt gebleven en de naam EXCELLENCE is nog nooit eerder zo bekend geweest in de Nederlandse beveiligingsmarkt. De groei is ook in het buitenland doorgezet in België en in Duitsland.

 

Ralf Arntzen brengt veel kennis en kunde met zich mee van winkelbeveiliging, met name het tegengaan van derving c.q. loss prevention. Ralf heeft de afgelopen jaren onder andere voor een grote fashion retailer uit de UK, zowel in Nederland als in Duitsland een enorme groei meegemaakt en heeft zich bewezen binnen de beveiligingswereld. Naast zijn expertise in (winkel)beveiliging is Ralf ook juridisch onderlegd. Hij geeft op maat gesneden trainingen voor beveiligers, leidinggevenden,  organisaties en heeft hij een sterke affiniteit met het bieden van service en gastvrijheid. Dit laatste weet hij goed te combineren met de uitvoering van beveiligingsdiensten binnen de retail.

 

Ralf Arntzen: “Retailbeveiliging is breed en veeleisend. Als bedrijf ben je een dienstverlener, als beveiligingsbedrijf ben je aan de ene kant verantwoordelijk voor de veiligheid in de winkel en het terugdringen van derving. Aan de andere kant ben je het visitekaartje van de retailer! Hier is het customer relationship model en klantbeleving het allerbelangrijkste. Iedere bezoeker van een winkel moet zich niet alleen veilig voelen, maar vooral ook welkom voelen.”

 

Dave Bruijn (Operationeel Directeur): “Ralf heeft in het verleden een CRM-training voor beveiligingsbeambten geschreven en zal deze verder vorm geven binnen EXCELLENCE, ook zal de samenwerking met Ralf zorgen voor een grote mate van cohesie binnen de internationale dienstverlening die EXCELLENCE biedt.”